.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باد اجازه ورود وزير مسكن را به رشت نداد

وزش باد شديد در رشت به هواپيماي حامل وزير مسكن و شهرسازي اجازه ورود به باند فرودگاه سردار جنگل رشت را نداد و وزير ناچارا به تهران برگشت.

قرار بود از ساعت 9 و 30 دقيقه صبح امروز افتتاح 114 واحد مسكن مهر در خمام با حضور علي نيكزاد وزير مسكن و شهرسازي صورت بگيرد، ولي اين زمان تا ساعت يك بعدازظهر به طول انجاميد و هواپيماي وزير دو بار در آسمان گيلان قصد نشستن در فرودگاه سردار جنگل رشت را داشت كه به دليل شدت وزش باد موفق به اين‌كار نشد و سفر وزير آغاز نشده به پايان رسيد.

همچنين شدت وزش باد در خمام نيز به حدي بود كه تمام دكوراسيون برگزاري مراسم افتتاح را به‌هم ريخت و مردم كه ساعت‌ها منتظر ورود وزير بودند، به ناچار عده‌اي مراسم را ترك كردند و تعدادي هم باقي ماندند تا مراسم افتتاح مسكن مهر توسط محمد اكبرزاده معاون عمراني استاندار انجام گيرد.

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي گيلان با اشاره به افتتاح 114 واحد مسكن مهر در خمام اظهار داشت: اين واحد در 19 بلوك شش واحدي و در سه طبقه احداث شده كه تعداد واحدهاي تك خوابه 12 و تعداد واحدهاي دو خوابه نيز 102 واحد است.

كرامت نرگس‌نژاد با بيان اينكه قرار بود، امروز يك هزار و 600 واحد مسكوني در سطح استان گيلان توسط وزير افتتاح شود، افزود: شرايط جوي هوا اجازه اين كار را نداد.

وي از بهره‌برداري 120 واحد اجراه به شرط تمليك در كوچصفهان خبر داد و گفت: اين واحدها در شش بلوك و شش طبقه و سه بلوك چهارطبقه ساخته شده كه 102 واحد دو خوابه و 18 واحد سه خوابه است.

نرگس‌نژاد تعداد متقاضيان واجد شرايط در طرح مسكن مهر گيلان كه وجه خود را واريز كردند، 16 هزار و 80 نفر عنوان كرد و گفت: 15 هزار و 89 واحد مسكن مهر داراي پروانه ساخت، 14 هزار و 929 واحد داراي قرار داد ساخت و 15 هزار و 600 واحد نيز دريافت كننده تسهيلات آماده سازي مسكن مهر در استان هستند.

به گفته وي گيلان به لحاظ كمترين بعد خانوار مقام نخست و از نظر تراكم نسبي جمعيت مقام دوم را در سطح كشور دارد.

با توجه به اينكه روز قبل هواشناسي وزش باد در گيلان را پيش‌بيني كرده بود، بهتر بود وزير از راه زميني خود را به مراسم افتتاح مسكن مهر در خمام مي‌رساند و منتظران خود را ساعت‌ها در هواي غبارآلود و گردباد چشم انتظار نگه نمي‌داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.